دلایل طراحی وب سایت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در همه عرصه ها طراحی سایتWeb Design ، دقیقا به معنای تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات،فروش محصول یا اطلاع رسانی است.

 طراحی وب سایت یک راه کار است که از لایه سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئوتشکیل شده است. در واقع اگر شما میخواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، تا در اینجا بتوانید سایت و در نتیجه محصولات خود رابه دیگران معرفی کنید.


دراین دوران عصر جدید تکنولوژی با ورود به هر اداره، مغازه، فروشگاه و منزلی که سر بزنیم می توان گفت که در آنجا  یک کامپیوتر وجود دارد. همچنین در هر جایی که در نظر بگیرید وسیله ای وجود دارد که به اینترنت متصل است و از آن استفاده می کند. یکی از مهمترین پایه های اینترنت و خدمات آنلاین، سایت های فعال هستند که روزانه هزاران نفر بازدید کننده دارند. پس این باعث می شود که در هر لحظه از زمان که می گذرد به اهمیت و دلایل طراحی وب سایت به خصوص برای سایت هایی که منجر به کسب درآمد می شوند، افزوده می شود.

البته باید متذکر شویم که دلایل طراحی وب سایت متعدد بوده و برای همین است که امروزه بیشترمردم برای رونق کسب وکار خود به سمت داشتن یک وب سایت روی می آورند.


در واقع اهمیت و دلایل طراحی وب سایت درتجارت اینترنتی عصر جدید به این دلیل است که : وجود وب سایت طراحی شده ، اعتبار شما را افزایش می دهد. طراحی وب سایت تائیر قوی بر اعتماد مشتری های بالقوه دارد. یک طراحی وبسایت حرفه ای، متن مناسب با نوشتار خوب، اطلاعات مفید از محصولات و اطلاعات تماس مناسب باعث افزایش اعتماد مشتریان به شرکت شما می شود. به مردم یاد آوری می کند که شما دارای دانش به روز دنیا هستید. اگر شما در طراحی سایت با کیفیت و دارای اطلاعات مفید هزینه کنید، مردم حتما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.


وب سایت مجموعه ای از صفحات وب است که در بردارنده عکس ها، ویدئو،مطالب و دیگر فیل های دیجیتال می باشد. داده هایی که در وب سایت قرار دارد بر روی وب سرور میزبانی می شود که به وسیله اینترنت همه افراد می توانند به آن دسترسی داشته باشند.تمام سایت ها در شبکه جهانی وب قرار دارند که کل اطلاعات آنها در سرتاسر دنیا قابل دسترس خواهد بود.


البته باید بدانید که دلایل طراحی وب سایت زیاد می باشد. زیرا همانطور که گفتیم با وجود پیشرفت تکنولوژی از این طریق می توان کسب و کارخود را در همه نقاط کشور و جهان معرفی و صادر کرد.


دلایل طراحی وب سایت :

1- در قدیم کسب و کار فقط در محدود شهر و روستا انجام میشد ولی امروزه با داشتن سایت کسب و کار شما جهانی خواهد شد و دیگر به یک منطقه خاص شهری یا کشوری محدود نخواهد شد. با وب سایت، کسب و کار شما بین المللی می شود و به واسطه این وب سایت قطعا مشتریان شما زیاد و در نهایت سود شما افزایش خواهد داشت.


2- یک سایت حرفه ای ابزاری برای هزینه های موثر بازاریابی می باشد و ویترین محصولات و خدمات شما خواهد بود. معرفی محصولات خود جهت فروش از راه های تلفنی ، تولید بروشور ، کاتالوگ،و بازاریابی حضوری یا بخش تراکت و... کار دشوار و پر هزینه و زمان بری خواهد بود در نتیجه با داشتن یک وب سایت شما این امکان را فراهم می نمایید تا با به روز کردن اطلاعات وب سایت خود مشتریان  را با محصولات خود اشنا نموده و در نتیجه در وقت صرفه جویی نمایید.


3-شما بعداز ساعت کاری مجبور به بستن محل کار خود هستید در حال که سایت، کسب و کار شما را بصورت شبانه روزی باز نگه می دارد و شما را قادر خواهد کرد که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در سطح جهانی حضور داشته باشید . مشتریان هر روز هفته در حال پیدا کردن شما و بازدید از کاتالوگ  محصولات و خدمات شما هستند. این یعنی شما بیشتر خواهید فروخت.و کسب وکار شما بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.


4- از دلایل دیگر طراحی سایت ،سایت شما می تواند 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته کار می کند، مشتریان شما از خدمات سطح بالای شما استفاده کافی را می برند. و همیشه و درهر زمان قادر به ارتباط با شما خواهند بود.پشتیبانی 24 ساعته در طی 7 روز هفته برای تمامی مشاغل امکان پذیر نیست مگر اینکه این پشتیبانی به واحدی هوشمند و سریع مثل وبسایت واگذار شود.


5- از دیگردلایل طراحی وب سایت این است که میتواند به رشد کسب و کار شما  کمک کند و شانس شما را در این راه زیاد می کند. بخشی از این رشد بر اثر خرید و فروش با تعداد زیادی از مشتریان بصورت بین المللی بوجود خواهد آمد. و بخشی دیگری از این رشد با بررسی و پالایش پیشنهاد کسب و کار شما در طول فرآیند توسعه وب ایجاد می شود. طراحی سایت با خدمات حرفه ای طراحی وب شما را قادر به بررسی محصولات و خدمات خود می کند و این کار راه حلهای بازاریابی چدیدی به شما خواهد داد.


6-ازدیگر دلایل طراحی وب سایت شما باید تمام زمینه ها و فیلدهای کاری خود را به مشتری نشان بدهید و مطمئن شوید که به مشتری خود زمینه های حرفه ای ای کسب و کار خود را نشان داده اید. با وجود سیستم مدیریت محتوی وب سایت می توانید محتویات سایت را مدیریت کنید. بهترین فرصت برای معرفی شرکت  یا سایت خود در حالت ایده آل شما خواهد بود و زمانی که بهترین به نظر برسید بهترین فروش را براحتی به دنبال خواهد داشت.


7- وقتی که شمادارای یک سایت خوب باشید . وجود وبسایت مشتریان شما را قادر می سازد در هر لحظه ای از شبانه روز حتی اگر در محل کار خود نباشید با شما ارتباط برقرار کنند و شما براحتی می توانید از خارج از محل کار این ارتباطات را مدیریت کنید.


8-امروزه تلفن همراه در هر سن و سالی برای همه کارایی دارد. پس یک سایت، مانند یک تلفن همراه یکی از محبوب ترین راههای ارتباط مشتریان شرکتهای تجاری برای تماس با آنها می باشد.، بنابراین داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری ضروری است.


9-پس از آنجا که وب سایت  می تواند برای شما یک ویترین کار باشد مشتریان دائم همان کالا یا خدماتی را می بینند که شما آنها را عرضه کرده اید. این کمک بزرگی است برای سازمان ها و شرکت ها که به سرعت در حال رشد هستند و می خواهند بزرگتر شوند و همچنین شرکت های بزرگی که می خواهند خدمات شخصی بیشتری ارائه کنند.


10-امروزه اولین جستجویی که هر شخص برای نیاز خود می کند، جستجوی آنلاین است و این جایی است که باید شما نیز حضور داشته باشید.وقتی کف وب سایت شما جستجوی آنلاین داشته باشد مشتریان می توانند بهتر محصولات و خدمات را دریافت کنند.


11-در عصر جدید طراحی سایت اولین قدم برای شروع تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات در سایت و اینترنت با هزینه کمتر نسبت به روش هایی مثل تبلیغات تلویزیونی و روزنامه و مجلات قابل اجراست . شما با حضور در اینترنت به یک روش تبلیغاتی بسیار ارزان دسترسی پیدا خواهید کرد. روشی که در کنار ارزان بودنش، میزان بازخورد و موفقیت در آن کاملا قابل اندازه گیری است . وب سایت شما، پایگاه شما در محیط اینترنت است. شما می توانید کالاها و خدمات خود را در سایت خود معرفی کنید و سپس با تبلیغات در سایت های دیگر مشتریان را به سایت خود بکشانید.

 

12-یکی از دلایل طراحی وب سایت این است که در فضای وب، گستره ای وسیع و روش های مختلفی برای تبلیغات و دیده شدن وجود دارد .درسایت می 
توان ازطریق نقاشی ، انیمیشن، فیلم کوتاه ، تصاویر متحرک تبلیغات خوبی داشته باشید.

 

13- حال شما باید بتوانید تمام خصوصیات محصول را به کاربران خود معرفی کنید.پس دراین جا سایت مانند یک تابلوی بزرگ می ماند که امکان انتقال اطلاعات کامل از محصول و خدمات را دارد . در سایت میشود تمام اطلاعات کامل مربوط به محصول و دیگر خدمات را به طور صحیح به کاربران انتقال داد.


14- ازدیگر دلایل طراحی وبسایت اینکه شما می توانید قسمتی را در سایت قرار بدهید تا به وسیله  آن در سایت و درج مطالب مرتبط در آن پاسخ سوال تعداد زیادی از مشتریان را در یکجا و یک مرتبه بدهید. وقتی که برای مشتریان سوالی پیش می آید می توان به آنها پاسخ داد.

 

15-طراحی وبسایت به گونه ای است که بهتر از هر راه دیگری با مشتریان در ارتباط بود و به آنها آموزش های لازم در جهت استفاده از محصولات را دا د.در وب سایت میشود به مشتریان به صورت فیلم یا محتوا در مورد استفاده از محصولات آموزش داد.

 

16-با وجود اینترنت دیگر کسی برای ارتباط با هر جایی  یا هر کسی احتیاج به دفترچه تلفن ندارد که مرتب به  دنبال شماره آن بگردند. بلکه در اینترنت و از میان سایت ها به دنبال راه های تماس با آنجا می گردند. پس وجود وبسایت برای یک کسب و کار حیاتی است .

 

17- امروزه و با پیشرفت تکنولوژی طراحی سایت به یک کاسب و کار افراد اعتبار می بخشد . با وجود اینترنت و داشتن وب سایت میتوان کسب و کار خود را به همه جای کشور و جهان عرضه کرد.

 

18-همه افراد نمی تواند یک جای ثابت در فضای واقعیت زندگی داشته باشند و یا در مرکز شهر مغازه بگیرند و فعالیت کنند اما در مورد وبسایت این امتیاز وجود دارد که هر کسی با تلاش و پیگیری در بهترین جای اینترنت قرار بگیرند .با وجود وب سایت دیگر احتیاجی به مغازه و یا استخدام کارمند نیست.

 

19-از دلایل طراحی  وبسایت، ساده و روان بودن مطالب و انتشار مطالب و خدمات آن بین مردم و البته توسط خود مردم این امر صورت میگیرد .

 

20-وقتی که در کسب وکار خود موفق می شویم که از مشتریان حمایت کنیم . هر چقدر که یک کسب و کار موفق و پر سفارش و مشتری هم که باشد، طراحی وب سایت امکان   و ایجاد گروه جدیدی از مشتریان را به وجود می آورد .

 

21- از طریق فرستادن ایمیل یا بازاریابی از طریق ایمیل های دامنه سایت یکی از پربازده ارین روش های بازاریابی در سراسر جهان است. در این روش حتی اگر افراد به سایت شما سر نزنند از طریق ایمیل هایی که دریافت می کنند، می توانند از آخرین اخبار کار شما آگاه شوند . فرم های دریافت ایمیل درباید همگام با سیستم ایمیل مارکتینگ مشتریان شما باشد.ایمیل  از روش های قدیمی تر بازاریابی دیجیتال است وهنوز هم یکی از بهترین روش ها است.

 

22-از دلایل دیگر طراحی سایت امکان ایجاد باشگاه مشتریان است. پس از ایجاد باشگاه مشتریان میتوان انواع محصولات و انواع خدمات دیگر را به مخاطبان ارائه کرد. مانند ارسال خبرنامه هفتگی، ارائه تخفیفات ویژه و …

 

23-با وجود دسترسی آسان به سایت و اطلاعات افرادی که برای خرید و دریافت خدمات به سایت مراجعه کرده اند می توان برای این که اینگونه مشتریان به صورت دائمی از سایت دیدن کنند برنامه ریزی کرد.و از طریق سایت می توان اطلاعاتی همچون اطلاعات تماس افرادی که مشتریان بالفعل یک کسب و کار هستند را به دست آورد و برای تبدیل آنها به مشتریان بالقوه برنامه ریزی کرد .


24-همیشه و در هر حالی بین تمام کسب و کارها ی مختلف در یک زمینه کاری رقابت وجود داشته است. همیشه صاحب مشاغل مختلف دنبال راه هایی برای پیروزی در این رقابت بوده اند. در عصر فناوری امروز این راهکار طراحی سایت برای کسب و کار است. اگر شما در رقابت با کسانی هستید. داشتن یک وب سایت حرفه ای بهترین راه برای رقابت با رقیب هایتان خواهد بود.

 

25- درطراحی وب سایت این امکان وجود دارد که علاوه بر راه های موجود برای ارائه خدمات به مشتریان از طریق اینترنت و به صورت آنلاین نیزکار و کسب درآمد کرد. مردم از گشتن در بازارهای سنتی خسته شده اند و بیشتر تمایل به جستجوی آنلاین در فضای اینترنت و دنیای وب دارند مخصوصا با این گوشی های هوشمند و استفاده راحت ازتلفن های همراه ، شما برای اینکه به چشم کاربران بیایید باید کسب و کار خود را به آنها در دنیای اینترنت معرفی کنید و به راحتی در دسترس باشید.برای اینکار داشتن  یک وبسایت گزینه خیلی خوبی است.

 

26-اطلاعات دقیق در مورد کسب وکارمی تواند باعث شود که کاربران نظرات خود را درباره آن بیان کنند.برای همین در قسمت بلاگ یک وبسایت می توان مطالب جانبی از کسب کار خود منتشر کرد که علاوه بر ایجاد مشتری از طریق آن مطالب، امکان درج نظر و دیدگاه را به مشتریان می دهد.

 

27-امروزه اولین حرف را سرعت اینترنت می زند.طراحی و ایجاد سایت کارها را بسیار سریعتر می کند. و در نتیجه حذف تماس های تلفنی پشت سرهم مشتریان و کاغذ بازی های ثبت سفارش، سرعت تحویل کار به مشتری نهایی را چندید برابر می کند. 


28- همانطور که می دانید امروزه مردم کمتر به سمت مطا لعه می روند و بیشتر سعی می کنند که اطلاعاتی را که لازم دارند از اینترنت و سایت های مختلف دریافت کنند. طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ در حالی که انسان امروزی دیگر علاقه ای به مطالعه منابع کاغذی و چاپی ندارد، به جزمصرف کاغذ نتیجه ی دیگری ندارد.

 

29-از دلایل طراحی وب سایت این است که توسط متخصصین این رشته انجام می شود و آنها با نظر سنجی رفتارهای مشتریان را در مورد کالاها وخدمات بررسی می کنند.یک وبسایت اگر اصولی و تخصصی طراحی و ایجاد شده باشد، پلت فرمی پر پتانسیل برای تحلیل عملکرد و شناخت رفتارمشتریان در اختیار صاحبان وب سایت قرار می دهد.

 

برای طراحی وبسایت دلایل متعددی وجود دارد که سایت روبی وب تمام تلاش خود را انجام می دهد که به نحو احسنت این دلایل را به کار ببرد تا بتواند یک وب سایت عالی بسازد و از الکسا بهترین رتبه را بگیرد و در صفحه اول گوگل و در بین کاربران شناخته شود. پس با سایت روبی وب  تماس بگیرید. و همکاران ما شما را راهنمایی می کنند.