طراحی وب سایت تخصصی

طراحی سایت تخصصی

تعریف کامل از طراحی سایت تخصصی ،به روند برنامه ریزی و ساخت یک  وب سایت گفته می شود. متن، تصاویر، فایل های صوتی و تصویری و المان های برنامه نویسی، توسط طراحی سایت برای تولید صفحه ای قابل رویت در مرورگر، فرمت دهی می شوند.

در واقع طراحی سایت تخصصی برای اشخاصی  مناسب است که علاقمند به داشتن سایتی شخصی با ویژگی های منحصر به فرد که دارای ایده یا هدفی خاص هستند و چیزی بیشتر از یک طراحی سایت معمولی می خواهند صورت می گیرد . طراحی سایت اولین قدم برای حضور در فضای اینترنت است. با راه اندازی یک وب سایت که معرفی کننده کامل خدمات و ویژگی‌های شما باشد، بصورت 24 ساعته آنلاین باشد، به شبکه‌های اجتماعی متصل باشد، و بصورت ریسپانسیو در گوشی موبایل پاسخگو باشد. اولویت مهم قسمت وب سایت طراحی آن است. طراحی وب قدرتمند و باشکوه توانایی جذب مشتریان خود را دارد. منظور از طراحی قدرتمند ، صرفاً از لحاظ ظاهر صفحه نیست بلکه منظور یک سایت کارا و کاربردی می باشد. امروزه، مهمتر موضوع در وبسایت شما این است که باید با تلفن همراه سازگار باشد. سایت باید به سادگی در دستگاه‌های تلفن همراه  نشان داده شود، و مهمتر از همه، سرعت بالای بارگذاری است. طراحی سفارشی ما به کسب و کار شما رونق می‌دهد. ما متوجه هستیم که یک وب سایت بیش از یک مجموعه طراحی صفحات است.


برای اینکه بتوانید برای خود یک طراحی وب سایت تخصصی  داشته باشید شما نیاز به علم و دانش فراوانی دارید که به سال‌ها مطالعه و تجربه احتیاج دارد. شاید حداقل چند سال سابقه یادگیری و تجربه در علوم طراحی سایت نیاز باشد که فرد بتواند خود را یک متخصص طراحی سایت معرفی کند و بتواند برای مشتری سایت‌هایی بر اساس نیازهایشان ایجاد کند. طراحی یک سایت تخصصی کار یک تیم است و به دانش و تخصص‌های مختلفی نیاز دارد.افراد خبره‌ای وجود دارند که اغلب مهارت‌های تخصصی بالایی دارند که به آن فول استک دولوپر می‌گوییم. این تخصص‌ها ساده بدست نمی آیند و حتی بعد از تسلط باید به صورت مداوم بروز شوند. تسلط به HTML ، CSS ، Photoshop  مقدمه‌ای برای طراح وب سایت شدن است. تسلط کامل به این سه تخصص حدود 1 سال زمان نیاز است. گرچه این زمان‌ها بسته به پشتکار، هوش و مواردی از این دست می تواند تغییر کند. بعد از آن نیاز به تخصص در زمینه Javascript است که حداقل چندماه زمان نیاز دارد. سپس نیاز است به یک زبان برنامه نویسی سمت سرور مانند PHP یا NET. مسلط شود، این قسمت می تواند 1 سال یا کمی بیشتر طول بکشد. پس از آن نیاز است دانش در زمینه بانک اطلاعاتی، وب سرور، وب سرویس و مانند این کسب کرد. در مراحل تولید یک وب سایت چند تخصص در زمینه بانک‌های اطلاعاتی مانند امنیت دیتابیس و پرفرمنس یا بانک‌های اطلاعاتی حجیم نیاز است.

اصول داشتن طراحی سایت تخصصی

البته باید دراین را نظر داشت که اینگونه طراحی سایت تخصصی می تواند کاربردهای بسیار دیگری داشته باشد. برای همین  ذوق و سلیقه ی صاحب طراحی سایت در طراحی آن بسیار موثر خواهد بود و گاهی اوقات خود طراحی سایت به منزله ی یک اثر هنری خلاقانه خواهد شد. طراحی سایت تخصصی چارچوب و قاعده ی خاصی ندارد به همین دلیل طراحی و ظاهر متناسب با نوع محتوای آن در طراحی سایت تخصصی بسیار متنوع و متغیر است. در اکثر مواقع  طراحی سایت تخصصی نیازی به طراحی و برنامه نویسی های پیچیده ندارد و با استفاده از قالب های مدیریت محتوا مانند جوملا و وردپرس می توان یک طراحی سایت چشم نواز و با کیفیت را با سرعت پیاده سازی و اجرا کرد.

ویژگی های یک  طراحی سایت تخصصی خوب  عبارتند از:

-صفحه رزومه یا بیوگرافی در طراحی سایت تخصصی

-صفحه گالری در طراحی سایت تخصصی

-امکان معرفی شما به دوستان و آشنایان بازدید کننده از سایت در طراحی سایت تخصصی

-ارائه مدارک و مهارت ها و افتخارات شما در طراحی سایت تخصصی

-امکان گفت و گو و چت کردن صاحب سایت با اعضا در طراحی سایت تخصصی

-امکان معرفی سایر شبکه های اجتماعی شما مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام در طراحی سایت شخصی

-امکان مدیریت سایت از طریق پنل مدیریتی در طراحی سایت شخصی

هنگامی که برای طراحی سایت آماده می شویم این طراحی سایت تخصصی باید کاملا با  میل و خواسته فرد سفارش دهنده ،طراحی و پیاده سازی می شود. برای  راه اندازی و طراحی سایت تخصصی کارفرما باید  با طراح و برنامه نویس سایت جلسه مشترکی با هم داشته باشند تا کارفرما در برابر طراح سایت نیاز و هدف خود را بازگو کند و در پایان برآورد هزینه و زمان  انجام شود تا با صرف زمان مقتضی و هزینه در پایان طراحی سایتی داشته باشد که پاسخگوی نیاز کارفرما باشد.

هنگامی که جلسه تشکیل می شود کارفرما به توصیف ابعاد ودلایل راه اندازی این  طراحی سایت تخصصی و نقطه نظرات خود درباره قالب گرافیکی طراحی سایت می پردازد و در ادامه طراح وب سایت قالب سایت را طوری طراحی می کند که  بر اساس نقطه نظرات و خواسته کارفرما پیاده سازی و اجرایی شود. همیشه کارفرما هر تعداد ویرایشی را که صلاح بداند در مورد قالب وب سایت ایجاد می کند و هیچ محدودیتی در پذیرش از سوی طراح وجود ندارد.

بعضی مواقع  قالب طراحی شده مورد توجه کارفرما نمی باشد و طراح قالب سایت  را از نو طراحی می کند. بعد از تایید قالب سایت نوبت به عملیات پیاده سازی قالب بر روی سیستم مدیریت محتوا می رسد که در این مرحله از یکی از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر وردپرس، جوملا و یا حتی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی نوشته شده برای پروژه طراحی سایت تخصصی استفاده شود که بعد از اتمام این مرحله مطالب وب سایت در طراحی سایت قابل بارگذاری و به روزرسانی می باشد.

وقتی که به کسب وکارهای مختلف نگاه می کنیم می فهمیم  شرکت ها با طراحی سایت تخصصی توانسته اند در دنیای کسب وکارهای اینترنتی موفق شوند و پیشرفت بسیار خوبی داشته باشند.

پس اگر بخواهیم  در زمینه بهبود سئو سایت موفق شویم طراحی وب سایت تخصصی در زمینه کاری خود می تواند کمک بسیاری به شما بکند.

راه اندازی یک ادرس اینترنتی به تنهایی نمی تواند عامل موفقیت شما باشد در واقع شما باید از خدماتی که برای  طراحی سایت تخصصی  خود راه اندازی کرده اید اطمینان کامل داشته باشید و بعد از آن وب سایت خود را با سایت رقبا مقایسه و بررسی نمایید.

هنگامی که وب سایت تخصصی خود را راه اندازی کردید باید فعالیت های پیوسته ای را در سایت خود اجرا کنید و با کاربران ومخاطبین خود در ارتباط باشید برقراری ارتباط با مخاطبین یک یاز راه های موثر موفقیت وب سایت شما می باشد.

دلایل  و هدف از طراحی سایت تخصصی

در هنگامی که تصمیم به طراحی سایت تخصصی کردیم  باید مشخص کنیم  که هدف از طراحی چنین سایتی چه می باشد.هدف های طراحی سایت می توان به افزایش فروش، افزایش بازدید کنندگان، برند سازی، اطلاع رسانی سریع به کاربران، افزایش رضایت مندی مشتریان، ایجاد برتری نسبت به رقبای سنتی، ایجاد حس اعتماد و اطمینان در میان مشتریان، استفاده بهینه از سرویس باشگاه مشتریان و غیره مکم شایانی بکند.

خدمات طراحی سایت تخصصی

با طراحی سایت تخصصی شما می توانید  در کسب و کار خود پیشرفت کرده و به میزان مشتریان و کاربران خود اضافه کنید و محصولات و خدمات خود را جهانی کنید پس نیاز به انجام یک سری خدمات در طراحی وب سایت خود دارید.

شما خدماتی که در طراحی وب سایت تخصصی خود باید انجام دهید عبارتند از: مشاوره و ایده پردازی، خدمات میزبانی وب، طراحی وب سایت ریسپانسیو، بازاریابی اینترنتی، بازسازی و توسعه سایت، خدمات بهینه سازی و سئو و پشتیبانی وب سایت که همه این عواملی که گفته شد در طراحی وب سایت تخصصی به شما کمک می کند.

*گرافیک سایت

یکی از بخش های مهم  که در طراحی سایت تخصصی باید از آن استغاده شود  گرافیک سایت می باشد. زیرا گرافیک سایت نقش مهم و اساسی در جذب مخاطب سایت دارد.

گرافیکی که برای وب سایت خود طراحی می کنید باید با موضوع سایت شما همخوانی داشته باشد اگر شما در زمینه لوازم یدکی خودرو فعالیت دارید باید گرافیکی که برای سایت خود به کار می برید در زمینه لوازم یدکی خودرو باشد.

هنگامی که شما از افکت ها و رنگ های جذاب  در وب سایت خود استفاده می کنید می تواند در مخاطبین وب سایت رضایت و دلگرمی ایجاد کند. استفاده از رنگ های نامناسب نیز باعث آزار و ناراحتی مخاطبین می شود.

بنابراین در هنگام ایجاد طراحی سایت تخصصی باید موضوع گرافیک ، افکت و رنگ ها در نظر داشته باشیم  و با  شرکت های  معتبر و شناخته شده در زمینه طراحی سایت خود فعالیت کنید.

*بهینه سازی سایت

موضوع مهم دیگری که دراین گونه طراحی سایت تخصصی دارای اهمیت می باشد بهینه سازی سایت  آن است. شما تنها با طراحی کردن سایت نمی توانید انتظار داشته باشید که کسب وکارتان و درآمدی که از طراحی سایت بدست می آورید بسیار زیاد باشد. در واقع بهینه سازی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

پس با انجام موارد بالا برای طراحی سایت تخصصی خود اقدام کرده و خدمات و محصولات وب سایت خود در سایت قرار داده  و طراحی وب سایت تخصصی خود را با استفاده از اصول و تکنیک های درست پیش ببرید. با بروزرسانی کردن مدوام وب سایت و بررسی سئو سایت خود می توانید در بهینه سازی سایت نیز موفق بوده و جایگاه مناسبی را در رتبه بندی  گوگل بدست آورید.

فایده های وجود طراحی سایت تخصصی

 در واقع طراحی سایت تخصصی دارای مزیت های بسیاری می باشد در صورتیکه طراحی و راه اندازی آن طبق اصول و به درستی انجام گیرد. و با طراحی مناسب سایت تخصصی کسب وکار شما رونق پیدا کرده و دست یابی به اهدافی که در نظر داشته اید نیز راحت تر خواهد شد.

از فوایدی که این طراحی سایت تخصصی  می تواند برای شما به وجود آورد عبارتند از:

-نبودن محدودیت در افزودن قابلیت و امکانات وب سایت

-داشتن امنیت بالا و ضمانت شده

-توجه بیشتر به افراد خاص از میان مخاطبین که سهم بسیاری در کسب درآمد وب سایت شما دارند

- انجام کدنویسی صحیح از ابتدای طراحی و متناسب با کسب و کار شما و اهدافی که در نظر دارید

-ایجاد برند سازی حرفه ای و موثر

-بهرمندی از جدیدترین تکنولوژی ها که باعث می شود کیفیت و امنیت وب سایت تضمین شود

-و در آخرصرفه جویی در زمان و هزینه سئو


سایت روبی وب در نظر دارد که بعد از انجام طراحی های گوناگون وب سایت ، طراحی وب سایت تخصصی را در برنامه کاری خود قرار بدهد برای این منظور آماده هر گونه همکاری با شما برای ساخت بهترین طراحی سایت تخصصی که بتواند شما را در کسب وکار خود و رسیدن به بالاترین رتبه الکسا موفق کند می باشد. شما می توانید با طراحان و برنامه نویسان سایت روبی وب به طور حضوری ملاقات کرده  و از ارائه تمام خدمات و امکانات یک طراحی سایت تخصصی عالی رابرخودار شوید.پس با همکاران ما در سایت روبی وب تماس بگیرید . با آرزوی موفقیت برای شما